![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 22-10-2006
Şehir: izmir karsiyaka
Mesajlar: 134
|
Gymnocalycium baldianum kaktüsüm bu yaz balkonda bolca güneş görüyor.Üzerinde pek çok diken çıktı boyutları biraz ufaldı ve hatları daha belirginleşip güzelleşti.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderatör
Giriş Tarihi: 30-05-2008
Şehir: Sakarya
Mesajlar: 1,156
|
Sayın namtha, güneş ışığı aldıkça rengi koyulaşmış ve dikenlerini tam büyüterek sağlıklı bir form almış.. Boyutunun küçülmesi bu sıcaklarda fazlaca su kaybetmesiyle ilgili olsa gerek, çünkü büzüşmüş görünüyor biraz... Gerçi kaktüs bu yüzden ölmez, ancak yaz boyunca suyu arttırırsanız hem güneşte sağlıklı renk ve formunu almış, hem de daha hızlı büyümüş ve büzüşmesi de ortadan kalkmış olur... |
|
|
|
![]() |
|
|