![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-01-2014
Şehir: İzmir
Mesajlar: 3,898
|
Sevgili Galip bu yaprakları koyduğumuz torf vs kuru mu olsun yoksa kuruduğunda çiçek sular gibi ıslatalım nemli mi kalsın. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|