![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Moderatör
|
Sn. lusoari baktım da siz haklısınız düzelttim. Bana Ağaçlar.net toplantısında verilen bir tür. Pek bir şey yapmadım ama büyümesi için bayağı bekledim. Yaklaşık 4-5 ay hiç büyümedi. Kasımda aldığımı düşünürseniz baya bir bekledim sürgün vermesi için. ![]() Bakımı konusunda hiçbir fikrim yok, zaten hiçbirine özel bir ilgi göstermiyorum. ![]() Alıntı:
|
|
|
|
|
|
|