![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 08-07-2013
Şehir: Muğla/Bodrum
Mesajlar: 44
|
Bunlar opuntia subulatanın yaprakları değilmi? Nasıl da köklenmişler öyle. Bence tegrafların saksısına dikme onlar çok su ister ayrı bir saksıya diksen daha iyi olur. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-09-2013
Şehir: İzmir
Mesajlar: 746
|
Evet onlar. Sonlarını pek iyi görmüyorum. Son bir ümit içeri aldım. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|