![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-09-2013
Şehir: İzmir
Mesajlar: 746
|
Aslında gündüz ışığında fotoğraf çekmeyi severim. Flaşsız çekmek daha iyi oluyor bence. Şimdi de öce öyle yaptım ama ışık yetersiz olduğundan hoş çıkmadı fotoğraflar. Daha sonra ise flaşla çektim ve o fotoğrafları ekliyorum. İkinci üç tane: |
|
|
|
![]() |
|
|