28-06-2014, 22:36
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 26-09-2011
Şehir: Balıkesir - Edirne
Mesajlar: 3,229
|
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Seabert74
Muhteşem..
Açması hep akşam / gece oluyor değil mi Sakdag??
Yani adından anlaşıldıgı gibi ??
Bir de sadece senede 1 dönem (bu zamanlarda) mi açıyor??
Harika imiş.. Kızı da bende hatırlarsanız, annesi gibi güzel bir gelin olması ne kadar sürer acaba 
|
Evet, akşam karanlığı çökünce açmaya başlıyor, sabaha solgun bir çiçek oluyor Sevgili Seabert74.
Açma zamanı eylüle kadar sürebiliyor.
Sizin bitikinizde umarım en kısa sürede açar... Güzel kokularını saçar size. 
|
|
|