18-02-2013, 23:47
|
#9
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 12-04-2007
Şehir: Bursa
Mesajlar: 2,696
|
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi sakdag
Assolistimiz, yeterince büyüktü ve görkemi nedeniyle sahneye tek başına çıkmayı tercih etti. Bol çiçek bekliyorum kendisinden bu yıl yine.
|
Sevgili Sakdag geçen seneyi aratmayacak güzelliğini ben de merakla bekliyorum. Bu sene tomurcuk ve çiçek şöleni yaşatacak bize 
Hatta Kaktüs Albümündeki fotoğrafını da yenileriz bu vesile ile 
|
|
|