![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Bir türlü koyacak yer bulamadığım bir kaç çeşitte hoyam var... Hoya carnosa, kerrii, nummularaodies, lacunosa, birinin adını şu an hatırlayamadım. Kimisi toprak ortamda kimisi diatomitte. Bu aralar çok iyi bir şekilde gelişmeye başladılar. bu yıl çiçek görebilir miyim acaba, bilemiyorum... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
|
Bir yaşındaki adeniumlarım, kış başında soğuk odaya almıştım ama tüm yaprakları kuruyup döküldü. Kel kel kaldılar, ölüyorlar sanmıştım; sıcak odaya taşıdım ben de, bugünlerde yeniden yaprak çıkarmaya başladılar çok şükür... ![]() |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|