![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 05-01-2011
Şehir: denizli
Mesajlar: 223
|
bettyycim, fotoyu çektiğimde kokusu yoktu ve üzülmüştüm biraz keşke kokusuda olsaydı diye şimdi sen sorunca tekrar kokladım veee.... inanması zor ama hanımeli kokusu gibi ![]() gürkan abicim; 2 tane daha tomurcuğu var onlarda en geç bir hafta içinde açacak nasipse, biri geçip biri başlayacak çiçeksiz kalmayacağım inşallah. köye bidahaki gidişimde hepsinin fotoğraflarını çekeyim, ama iş çete işine gelince o biraz zor kedi kadar bir köpeği varki sormayın bahçeye sokmuyo kimseyi, ne ara nerden geldiği belli olmuyor bi bakmışsınki paçana yapışıvermiş bu arada amcamada tavsiye ettim siteyi ama bak baştan söliyim kaktüslerin fotolarını görünce ağlarsınız ![]() |
|
|
|
|
|