20-06-2016, 22:51
|
#1
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 02-08-2009
Şehir: Manisa Eskişehir
Mesajlar: 8,529
|
Bir kaç sukulent.
Echeveria purpusorum.
Adını bilmiyorum. Yeni aldıklarımdan.
Sedum chocolate.
Yaşasınn, -26 dereceye dayanıklıymış.
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi yaleyna
sayın Sdurul inşallah bende sizinkiler gibi çiçeklerini görebilirim.
|
Sayın yaleyna, tabii ki göreceksiniz. Hiç ummadığınız zamanda ummadığınız bitkide tomurcuk oluşumunu görünce benim gibi sevinçten havalara uçacaksınız.
Gerçekten beklemiyordum, koyu renk sempervivum açacakmış bu sefer.

|
|
|