![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Sevgili Can Dostum, bitkileriniz oldukça sağlıklı ve güzel görünüyorlar. Ellerinize sağlık. http://www.agaclar.net/forum/attachm...1&d=1293386250 Bu saksıdaki kaktüste tomurcuk mu var? Açtığında görmek isterim. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 10-09-2010
Şehir: KKTC Güzelyurt
Mesajlar: 86
|
evet sevgil sduru 3.mesajımdaki resminde biraz daha net. Yarın açmış halini çekebilirsem yayınlarım |
|
|
|
![]() |
|
|