agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Kaktüs ve Sukulentler > Üyelerin Kaktüs ve Sukulentleri
(https)




Beğeni Düzeni1003Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 15-06-2011, 21:21   #1
Ağaç Dostu
 
sariefe's Avatar
 
Giriş Tarihi: 10-07-2010
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 819
Galeri: 7
"Açık hali dönünce..." der gibi olmuş Çok güzel bir kırmızı. G. baldianumlar kimseyi utandırmadı bu sene. Sizinki de tatili haketmiş Ayşe Hanım.

sariefe Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-06-2011, 07:03   #2
Ağaç Dostu
 
Ayşe Yıldız's Avatar
 
Giriş Tarihi: 07-06-2010
Şehir: Kütahya
Mesajlar: 2,536
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi sariefe Mesajı Göster
"Açık hali dönünce..." der gibi olmuş Çok güzel bir kırmızı. G. baldianumlar kimseyi utandırmadı bu sene. Sizinki de tatili haketmiş Ayşe Hanım.
Ben, yazın 3ay olmuyorum Sayın Sarıefe. Çile gibi oluyor benim için; bütün bitkilerim arabayla seyahat edecek hafta sonu. İnternete de giremeyeceğim. Eğer kendim görürsem resimlerini çekeceğim çiçekli hallerinin. Çünkü bir eşimin ailesinin yanına bir kendi ailemin yanına mekik dokuyor olacağım. İnşallah resimlerini gösterebilirim geldikten sonra.

Ayşe Yıldız Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 16-06-2011, 07:21   #3
Kaybettik
 
sevim.K's Avatar
 
Giriş Tarihi: 11-12-2008
Şehir: sakarya/ Artvin
Mesajlar: 5,932
Galeri: 6
Ooo kırmızısıda pek güzelmiş doğrusu

sevim.K Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 05:44.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026