![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 07-06-2010
Şehir: Kütahya
Mesajlar: 2,536
|
Aynı tomurcuklu kaktüsten bendede var. Bende sabredemedim ve saksısını değiştirdim. Herbir ucunda küçük tomurcukları vardı. Saksısını değiştirmekten oldu sanırım benmkilerde kuruyorlar. Kalan tomurcukları büyüyorlar umarım çiçek açmadan onlarda kurumazlar. Merak ediyorum Sayın philih, sizin kaktüsünüz açtı mı? İnşallah kalan sağlar bizimdir. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaçsever
|
Sayın ayşe afyonlu yerini değiştirdim hiç oynatmıyorum.Şu anda kalan 3 tomurcuk sağlıklı bir şekilde büyüyor. Bakalım şimdilik sağlam gibi duruyorlar. Açmasına daha zaman var sanırım ama o günü dört gözle bekliyorum İnşallah sizinki de sağlıklı bir şekilde açar. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ağaçsever
|
![]() bu kaktüsün kökleri saksıdan çıkmış. saksıyı değiştirmek istersem kök zarar görecek gibi. ne yapsam bilemedim? o kök koparsa bir şey olur mu acaba? ![]() bunu da bir evin bahçesinde gördüm. ağaç olmuş resmen, çok güzeldi ![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
|
|