03-12-2015, 13:28
|
#11
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-03-2008
Şehir: İzmir
Mesajlar: 1,023
|
Euphorbia Milii, kızım Bangladeş'ten getirmişti iki sene önce. Geldiğinde minnacık bir çubuktu, tropikal iklimden Akdeniz iklimine ancak uyum sağlayıp, kocaman çiçeklerini nihayet açtı....
|
|
|