agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Kaktüs ve Sukulentler > Üyelerin Kaktüs ve Sukulentleri
(https)




Beğeni Düzeni434Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 05-04-2013, 01:26   #1
Ağaç Dostu
 
mandalinleerik's Avatar
 
Giriş Tarihi: 25-05-2011
Şehir: izmir
Mesajlar: 998
"Benim" diyen kaktüsçüde bu kadar çeşit yoktur.

asumandilek beğendi.
mandalinleerik Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 04-05-2013, 13:54   #2
Ağaç Dostu
 
asumandilek's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-05-2007
Şehir: Artvin- İzmir
Mesajlar: 762
Galeri: 87
Nihayet 4. yaprak da geldi.

Name:  IMG_6709.JPG
Views: 860
Size:  50.2 KB

Yaz kış beni çiçekleriyle sevindirdiği için onu da meyvelerini de çok seviyorum.

Name:  IMG_6713.JPG
Views: 901
Size:  63.3 KB

Veee sabırsızlıkla bekliyorum ilk çiçeğimizi.

Name:  IMG_6686.JPG
Views: 613
Size:  60.3 KB

adromischus maculatus sanıyorum ama şişko demeyi daha çok seviyorum ya olsun adlarını bilmek önemli.

Name:  IMG_6683.JPG
Views: 609
Size:  63.3 KB

Vee yine tomurcuk.

Name:  IMG_6682.JPG
Views: 552
Size:  65.6 KB

Mutluyum, mutlular, mutluyuz...

asumandilek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 04-05-2013, 14:41   #3
Ağaç Dostu
 
asumandilek's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-05-2007
Şehir: Artvin- İzmir
Mesajlar: 762
Galeri: 87
Biz açtık.

Name:  IMG_6687.JPG
Views: 633
Size:  59.7 KB

Bizde tomurcuklandık.

Name:  IMG_6692.JPG
Views: 538
Size:  45.2 KB

asumandilek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 04-05-2013, 21:26   #4
Ağaç Dostu
 
asumandilek's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-05-2007
Şehir: Artvin- İzmir
Mesajlar: 762
Galeri: 87
Name:  IMG_3951.JPG
Views: 512
Size:  49.7 KB

Name:  IMG_3952.JPG
Views: 556
Size:  41.7 KB

Name:  IMG_3956.JPG
Views: 600
Size:  60.3 KB

asumandilek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 21-01-2014, 12:54   #5
Ağaçsever
 
Giriş Tarihi: 16-01-2014
Şehir: konya
Mesajlar: 69
sevgili asumandilek her biri için ayrı ayrı tebrik ediyorum emeklerinizin karşılığını kat kat almışsınız bu kadar çiçek ne büyük mutluluk... devamını bekliyorum ve ilgiyle takip ediyorum

astrophytum35 beğendi.
serifekulu Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 25-01-2014, 22:28   #6
Ağaç Dostu
 
hira's Avatar
 
Giriş Tarihi: 04-06-2012
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 5,011
Her biri ayrı güzellikteki çiçekleriyle renk katmış evinize, maşallah.

hira Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 08-06-2011, 14:45   #7
Ağaç Dostu
 
asumandilek's Avatar
 
Giriş Tarihi: 20-05-2007
Şehir: Artvin- İzmir
Mesajlar: 762
Galeri: 87
Renklenmeye devam... ) Yeni çiçekler geliyor... Gel vatandaş gel. Asuman'ın sukulentleri bunlar..


Name:  IMG_4743.jpg
Views: 698
Size:  52.6 KB

Name:  IMG_4753.jpg
Views: 679
Size:  14.5 KB

Name:  IMG_4732.jpg
Views: 679
Size:  50.6 KB

Name:  IMG_4758.jpg
Views: 716
Size:  15.3 KB

Name:  IMG_4741.jpg
Views: 743
Size:  30.4 KB

asumandilek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 00:09.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026