agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Kaktüs ve Sukulentler > Üyelerin Kaktüs ve Sukulentleri
(https)




Beğeni Düzeni2842Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 12-05-2011, 18:59   #1
Ağaç Dostu
 
serkan_istanbul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi Vildan Sönmez Mesajı Göster
Hani benim evlatlık top kaktüsüm var ya, yanılmıyorsam tomurcuk yapmaya başladı. (binbir güçlükle, tek bir top düşürmeden saksısını değiştirmişrim aylar önce)

Aldığım yerde yıllarca bahçede yağmurun karın altındaydı. Şimdi terasta açıkta ama üstü kapalı. Dış tarafa yağmurun altına çıkarsam bozulur mu diye korkuyorum. Ne dersiniz ?
Aynı türden bende var hep dışarda terasta sorun olmuyor ve bir sürü tomurcuk ve yavrusu var. sevgılerimle

serkan_istanbul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 12-05-2011, 19:26   #2
Ağaç Dostu
 
Vildan Sönmez's Avatar
 
Giriş Tarihi: 01-08-2005
Şehir: K.çekmece
Mesajlar: 5,186
Galeri: 1126
Serkan Bey, balkonun korumalı bir yerinde mi, yoksa yağmur alan açık bir yerde mi tutuyorsunuz ?

Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi serkan_istanbul Mesajı Göster
Aynı türden bende var hep dışarda terasta sorun olmuyor ve bir sürü tomurcuk ve yavrusu var. sevgılerimle

Vildan Sönmez Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 06:18.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026