06-11-2009, 09:54
|
#1
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 25-06-2008
Şehir: MERSİN
Mesajlar: 11,101
|
Sevgili Selenn, ta uzaklardan bizlerin gözlerini şenlendirmişsiniz, o ne güzellikler öyle, yüklediğiniz ilk kaktüs fotoğrafı çok güzel, hani şu kat kat açan.
Çiçekçideki fotoğraflar da harika, güllere hasta oldum, onlar kesilmiş çiçekler mi yoksa saksıda mı açmışlar, saksıda iseler ben gül yetiştirmemişim hiç diye hayıflanacağım 
Paylaşımınız için teşekkürler, bol fotoğraf bekliyoruz, gördüğünüz her güzelliği paylaşmanız dileği ile.
|
|
|