![]() |
|
|
|
#30 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 25-05-2012
Şehir: BURSA
Mesajlar: 642
|
Teşekkür ederim sevgili aleydi..Yaprak güzelleri çiçek açmasa da olur diyoruz ama çiçek açtıklarında inanılmaz güzel görünüyorlar..İnşallah siz de bir gün yetiştirmeye başlarsınız bu güzelleri... |
|
|
|
|
|