agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Bitki Dünyası > Evdeki Bitkilerimiz (Salon, balkon, teras) > Mum çiçeği (Hoya) > Üyelerin Hoyaları
(https)




Beğeni Düzeni69Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 12-08-2020, 20:31   #39
Ağaç Dostu
 
Sevgi Durul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 02-08-2009
Şehir: Manisa Eskişehir
Mesajlar: 8,532
Galeri: 765
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi velveteen Mesajı Göster
Zaman ne kadar hızlı geçiyor.. 14 yıllık bir hikaye olmuş inanır mısınız bu Hoya’larım herseye ragmen ayakta kaldılar. Güncel durumlarını paylaşmak istedim. Hatta cesaret edip paul shirley den yeni türler istemeyi bile planlıyorum. Yakın zamanda sipariş veren oldu mu acaba? Tecrubelerinden faydalanmak isterim

Ne iyi ettiniz güncel görüntülerini paylaşmakla. Bayıldım bayıldım Hoya bellanın çiçekli görüntüsüne.

Demek ki neymiş pes etmemek gerekiyormuş.

Defalarca sil baştan yapmış biri olarak çift kap yöntemiyle iyi sonuçlar almaya başladım. Denemek istersiniz belki.

Ayrıca yazmadan geçemeyeceğim, eski üyelerimizi forumda görmek güzel. Devamını dilerim.

Sevgi Durul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 20:35.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026