![]() |
|
|
|
#39 | |
|
Ağaç Dostu
|
Alıntı:
Ne iyi ettiniz güncel görüntülerini paylaşmakla. Bayıldım bayıldım Hoya bellanın çiçekli görüntüsüne. Demek ki neymiş pes etmemek gerekiyormuş. Defalarca sil baştan yapmış biri olarak çift kap yöntemiyle iyi sonuçlar almaya başladım. Denemek istersiniz belki. Ayrıca yazmadan geçemeyeceğim, eski üyelerimizi forumda görmek güzel. Devamını dilerim. |
|
|
|
|
|
|