![]() |
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 29-06-2005
Şehir: Şu an Mersin
Mesajlar: 1,742
|
Ali hocam harikalar.İkiside birbirinden güzel.Teşekkürler bize bu güzel fotoğrafları yolladığınız için. Yaseminde ilginç bir yöntem kullanmışsınız.İnce gövdeleri sararak kalın bir gövde elde etmişsiniz.Bunu sözel olarak biri bana söyleseydi hiç hoş olmaz derdim.Ama sizin ki mükemmel görünüyor.Hayran oldum. |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|