![]() |
|
|
|
#10 |
|
Ağaç Dostu
|
Selamlar sayin Bonsaireef, ingiliz karaagacını 10 sene kadar once insaat yapilacak bir terden sokup aldim sokerken sag tarafta simdi kurumus dal olan yerde kalinca bir kok parcasi zedelenmisti orayi kesip atmistim aradan 10 sene kadar bir zaman gecmesine ragmen o iz kapanmadi sanirim hic bir zaman da kapanmiyacakti orayi kapatmak icin tas parcasi uydurdum pek guzel durmadi [belki su an kurumus dal da guzel durmuyor ya tastan daha iyi] sonra oraya bir kurumus dal uydurmayi denemeye karar verdim ve yaptiklarimi sizlerle paylasmak istedim . Agac uzerinde daha sonralari yapacagim değisiklikleri yine sizlerle paylasacagim. Bir zaman agaci boyle seyredecegim simdiden ne yapacagimi bilmiyorum [sizlerden gelecek onerilere de acigim] yani karaagacin hikayesi burada da bitmiyecek su an agac baska bir tarzda "Kaynana gelin" değil "Dede, baba ve ogul' tarzinda dede [buyuk baba] sizlere omur ,[sagdaki kuru dal] olmesine ragmen oglu ve torunu ile baglarini koparamamis onlarla yasiyor gibi , orman tarzi 013.jpg karaagaca hic bir islem yapmadan onceki hali orman tarzi 015.jpg orman tarzi 016.jpg koklerin basladigi yerdeki oyuk izi orman tarzi 017.jpg oyugu temizliyorum Düzenleyen malina : 30-07-2006 saat 09:55 |
|
|
|
|
|