![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 19-07-2008
Şehir: samsun
Mesajlar: 115
|
Ali bey rica etsem kayın ağacınızı fotoğraflayıp son halini bizimle paylaşırsanız çok sevinirim. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
|
Sayin Ardentlion iyi gunler. Uzgunum ama benim kayin agaclari uzerinde bir calismam olmadigi icin sizlerle paylasamiyorum. Bu sayfalarda olmiyan ve ogrenmek istediginiz baska seyler varsa sizlere seve seve yardim etmiye calisirim. Bonsai calismalarinizda kolyliklar dilerim. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|