![]() |
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 10-10-2006
Şehir: Kocaeli & İstanbul
Mesajlar: 136
|
Orkide Balkon-Seramız
Merhaba, Sera-balkonumuzun resimleri bu ve takip eden mesajlarda. Şubat 2008'de taşındık, kış mevsiminde taşındığımız için oldukça endişeliydik ama şu ana kadar fire yok, hatta ilk 2 çiçeğimizi de aldık ![]() Koleksiyonda Oncidium, Phalenopsis, Psychopsis, Zygopetalum, Cattleya, Paphiopedilum, Stanhopea, Cymbidium, Vanilla, Kefaranthes, Dracula, Dendrobium türleri ve hibridleri bulunuyor, daha adını saymayı unuttuğum tür/hibridler de var. Nedense bir liste yapmak konusunda hep tembelliğimiz tutuyor ![]() Aralarda orkide harici bitkiler de mevcut, örneğin 2 adet Synsepalum Dulcificum var, bakalım meraklıları bulabilecek mi ![]() |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|