![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 10-09-2015
Şehir: Ankara
Mesajlar: 706
|
şimci bunlar biraz küçük çiçek açıyormuş galiba ya da benim suvanlarla alakalı biraz.2 parmak kalınlığında anca genişliği çiçeklerin...kokuları var. ve bence güzel.en azından tahmin ettiğimden daha güzel değişik bir kokuları var. tomurcuklar ardı ardına çıkmaya ve bir yandan da açmaya başladı. ilk çiçeğin üzerinden 4-5 gün geçti sanırım. yani zıpçıktılar gibi 2gün değil.ama yaza çiçeğinin kalacağını sanmıyorum her güz soğanı gibi... edit: soğanın adını da yazayım unutmuşum Ipheion Uniflorum ![]() Düzenleyen Batı Rüzgarı : 18-03-2018 saat 17:35 |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|