agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Balkon ve Terasları
(https)




Beğeni Düzeni3332Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 13-04-2016, 18:38   #11
Ağaç Dostu
 
Jakin's Avatar
 
Giriş Tarihi: 08-05-2015
Şehir: Mersin
Mesajlar: 1,334
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi cengizildas Mesajı Göster
Sn. Jakin, ben unutma benileri uzun bir saksıya aralıklı olarak ekmiştim. Devamlı da güneşli bir yerdeler ve keyifleri yerinde. Eşimin de size sevgi ve selamları var.

Teşekkür ederim sn. cengizildas.. Ben de şu an büyük ve derin yuvarlak bir saksıya en arkada Zinnialar,
ortada Asterler, onların eteğinde Unutma Beniler olacak şekilde yerleştirsem mi diye düşünüyorum..

Karar veremedim.. Aster ve Unutma Beni'den hangisi daha uzun boylu olur acaba?

Boy sırasına göre dikmem lazım.. Tabii bir de acaba aynı anda çiçeklenebilecekler mi?


Onu da bilmek lazım.. Balkon küçük ya o nedenle az yere çok şey sığdırabilir miyim diye düşünmedeyim..

Fikrinizi almak isterim.. Eşinize çok çok selamlar..


https://tr.pinterest.com/pin/501447739736987295/




Yukarıdaki örneklerdeki gibi kabaca 3 katlı bir görünüm elde edebilir miyim acaba?

Jakin Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 23:03.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026