![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-05-2015
Şehir: Mersin
Mesajlar: 1,334
|
Alıntı:
Teşekkür ederim sn. cengizildas.. Ben de şu an büyük ve derin yuvarlak bir saksıya en arkada Zinnialar, ortada Asterler, onların eteğinde Unutma Beniler olacak şekilde yerleştirsem mi diye düşünüyorum.. Karar veremedim.. Aster ve Unutma Beni'den hangisi daha uzun boylu olur acaba? ![]() Boy sırasına göre dikmem lazım.. Tabii bir de acaba aynı anda çiçeklenebilecekler mi? Onu da bilmek lazım.. Balkon küçük ya o nedenle az yere çok şey sığdırabilir miyim diye düşünmedeyim.. ![]() Fikrinizi almak isterim.. Eşinize çok çok selamlar.. ![]() https://tr.pinterest.com/pin/501447739736987295/ Yukarıdaki örneklerdeki gibi kabaca 3 katlı bir görünüm elde edebilir miyim acaba? |
|
|
|
|
|
|