![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 21-03-2013
Şehir: eskişehir
Mesajlar: 2,432
|
Sevgili Jakin menekşe kolonisi kurmuşsunuz . Hepside tutmuş. Hele bardaktakilere bittim . Çok güzeller.Elinizde ne ekerseniz fışkırıyor adeta. Hepsi birbirinden güzel olmuş çiçeklerinizin. Yakında çiçeklenirler. Bizde o güzel görsel şöleni izleriz. Yeni sukularınızıda güle güle büyütün Bende gardenyamı kaybettim. Sakız kabak rendesi, birde esinti seviyormuş. Mevsim olarak tam zamanında almışsınız. kalp |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-05-2015
Şehir: Mersin
Mesajlar: 1,334
|
Alıntı:
(Kalp)Gardenyaya üzüldüm. Kabak rendesini deneyeceğim, pencereleri de gündüz açık bırakayım.. Sevgiler.. (Kalp) |
|
|
|
|
![]() |
|
|