![]() |
|
|
|
|
|
#1 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 21-03-2013
Şehir: eskişehir
Mesajlar: 2,432
|
Alıntı:
Öyle çiçekler var ki selluka gibi. İnanılmaz güzel. Selluka yetiştirdiniz mi. Biliyor musunuz Ben hiç bir çiçekte bu kadar güzel renk, koku görmedim. Ondan vazgeçemem. Evde de olsa yetiştirmeye razıyım . Sardunyalarda öyle, çok seviyorum .Can'ın kulube fotoğraflarına baktım. Bulamadım ne yazık ki. Herhalde fotoğraflamamışız. En kısa sürede çeker yayınlarım. Teşekkür ederim ilgi ve desteğinize ![]() |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-05-2015
Şehir: Mersin
Mesajlar: 1,334
|
Alıntı:
oğlum geçen yaz okul dönüşü İzmir'den getirdi, ne yazık ki çılgın bir kuşun gazabına uğradı. Tohum paylaşım etkinliğinden talepte bulundum. Selluka ile ilk foruma üye olduğumda tanıştım ve günlerce (137 sayfa mıydı) okudum, onu istiyorum, inşallah bu kez yetiştirebilirim. ![]() Sardunyalar da ikinci okuma maceramın konusudur. Kulübeyi unutmadığına sevindim. Bekliyorum fotoğrafını. Sayfanda bir kuş evi görmüştüm ve bayılmıştım, eminim o da öyledir. Sevgiler.. ![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
|