agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Balkon ve Terasları
(https)




Beğeni Düzeni9505Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 15-04-2019, 21:55   #34
Ağaç Dostu
 
Giriş Tarihi: 11-07-2015
Şehir: Kahramanmaraş
Mesajlar: 2,492
Değerli arkadaşım,sorularınıza cevap vermeye çalışayım.Menekşelere şekerli suyu buradaki bir üyemiz Bay Tömürcek'ti sanırım söylemişti.Şekerin tadı çok az hissedilecek şekilde olmalı,Menekşenin çiçek açması için uygulanıyor.

Aspirinli su okuduklarıma göre bitkinin hastalanmasını engelliyor.Ben tatile gittiğim zamanlar genelde aspirinli suyla çiçeklerimi bolca sular giderim.Gelince hepsi gözle görülür şekilde canlı olur.Senede bir iki kere yani.

Orkidelere gelince mevsimi yok,çiçek dalı kuruduktan sonra biraz bekler aşağıdan itibaren üç boğumu geçtikten sonra dalı keserim.Zamanı gelince kendiliğinden yeni bir dal çıkar.Bazen kestiğiniz dal kuruyabiliyor.Sulmaya devam edin.Sonra kökten yeni bir çiçek dalı gelir.Uzmanı olmadığımı hatırlatmak isterim.

Ayrıca güzel sözleriniz için teşekkür ederim.Umarım yardımcı olabilmişimdir.Saygılar.

sevgihoca Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 

Konu Araçları
Mod Seç

Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 18:06.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026