![]() |
|
|
|
#27 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 12-07-2015
Şehir: Çankırı
Mesajlar: 482
|
Maşallah hepsi çok güzel yine .Ama o beyazlara hasta oldum .Beyaz kalonşo ne dolgun çiçek açmış maşallah benimkiler tek tük açıyor bu sene biri de donmuştu zaten .Bol çiçekli günler dilerim |
|
|
|
|
|