![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-07-2015
Şehir: Kahramanmaraş
Mesajlar: 2,492
|
Alıntı:
Balkonuma hoşgeldiniz,Sevgili Suko.Yaprağı güzelim tabii şimdi o boyutta değil.Çabuk büyüdüğü için yılda birkaç kez çelik alıp yeniden dikiyorum.Şimdi diktiğim de büyümek üzere.Suyu çok seviyorlar.Çok büyüdüğünde sıcaklarda günde iki kez suladığım oluyordu.Sevgiler. |
|
|
|
|
|
|