![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 21-03-2012
Şehir: Balıkesir
Mesajlar: 5,785
|
Hepsi de çok sağlıklı ve güzeller, Maşallah diyorum. Ufaklıkları ben de sabırsızlıkla çimlenmelerini bekliyor olacağım... takipteyim... sağlıkla sevgiyle yeşermelerini içten diliyorum sevgili A_NOMAD |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-12-2013
Şehir: istanbul
Mesajlar: 5,471
|
Alıntı:
![]() Az önce tohumları toprakla buluşturdum, muhtemelen uzun bir bekleyiş olacak ama inşallah netice yüzümüzü güldürür ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|