![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-12-2013
Şehir: istanbul
Mesajlar: 5,471
|
Alıntı:
Bir daha asla yaz akşamlarında kendimi güvende hissedemeyeceğim, fazla heybetli ve ürkütücüler, uçmasalardı iyiydi Şimdi yazarken bir yandan da elimde olmadan 'ya o yakaladığım yaratık uçarak evin içine girseydi' diye zihnimde canlanıyor, korkunç!!!Ben neyse, ödüm patlasa da soğuk kanlıymışım/hiç etkilenmiyormuşum gibi davranabiliyorum (serde yiğitlik mi vardır nedir) ama eşim küçük bir sinekten bile kaçacak yer arar (bu da aramızda kalsın ) onun hali ne olurdu düşünemiyorum ![]() |
|
|
|
|
|
|