13-04-2016, 10:50
|
#1
|
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 09-12-2013
Şehir: istanbul
Mesajlar: 5,471
|
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi eurosat55
...Tomurcuklanma varmı şuan..?...
...Tek ve cok sert bir yaprak şekliyle...
|
Teşekkürler, tomurcuklanmaya başladık, çiçek görmemiz çok uzun sürmez sanıyorum
Tek yapraklı fidelerinizin durumu çok enteresan. Belki embriyoları problemliydi bilemiyorum ama benim fikrimi sorarsanız, diğerlerine nazaran yavaş da olsa -yaprak verdiklerine göre- bir şekilde büyüyeceklerdir. Elbette bu sadece benim fikrim, inşallah yanılmıyorumdur...
|
|
|