![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 02-05-2016
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 260
|
Topraksız tarım
Merhaba Sayın Resulgur Bu kadar müsait yeriniz var ugraş da veriyorsunuz bunu bir de topraksız düşünseydiniz. ben 10 m2 den 100 kg alacağımı düşünüyorum. İnanın daha yüksek verim alırsınız. Saygılarımla ![]() |
|
|
|
| Etiketler |
| soğuk |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|