![]() |
|
|
|
#11 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-03-2013
Şehir: ÇANAKKALE
Mesajlar: 339
|
Alıntı:
![]() Çiçekler açtığında çok duygulanıyorum sevgili samur, o kadar güzeller ki, seyretmeye doyamıyorum. Yaratmak sadece Allaha mahsus, bu kadar güzelini hiç bir el yapamaz... Bizlerede böyle güzellikler için bol bol şükretmek düşüyor... Thumbergia erecta daha da çok çiçeklensin inşallah... |
|
|
|
|
|
|