agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Balkon ve Terasları
(https)




Beğeni Düzeni3183Beğeniler

 
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Prev Önceki mesaj   Sonraki mesaj Next
Eski 15-06-2015, 16:05   #11
Ağaç Dostu
 
Yagmur143's Avatar
 
Giriş Tarihi: 08-03-2013
Şehir: ÇANAKKALE
Mesajlar: 339
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi samur Mesajı Göster
Güzellikleriyle bas donduruyorlar adeta, ama bakan göz ~ goren gönül lazim sizler gibi, kimine gore basit bir çiçek, ama oradaki yaratma sanatını keşfetmek harukulade guzel degil mi Yagmur ? Thumbergia alirken bu kadar buyuk ve buyuleyici olacağını dusunmemistim, aslinda birarada birsürü acsa kimbilir nasil olur
Thumbergia erectayı çok beğendim, hemen nerden alabilirim diye araştırdım ama zengarden da stokta kalmamış malesef
Çiçekler açtığında çok duygulanıyorum sevgili samur, o kadar güzeller ki, seyretmeye doyamıyorum. Yaratmak sadece Allaha mahsus, bu kadar güzelini hiç bir el yapamaz... Bizlerede böyle güzellikler için bol bol şükretmek düşüyor...
Thumbergia erecta daha da çok çiçeklensin inşallah...

Yagmur143 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
 


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 16:29.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026