agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Balkon ve Terasları
(https)




Beğeni Düzeni11209Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 30-07-2016, 01:44   #1
Ağaç Dostu
 
Sevgi Durul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 02-08-2009
Şehir: Manisa Eskişehir
Mesajlar: 8,529
Galeri: 765
Çok teşekkür ederim, Sayın esemeral. Beğendiğinize sevindim. Onlar benim terapistlerim. Hem burada gelişmelerini paylaşmayı hem de bitki paylaşmayı seviyorum. Size gönderdiğimi hatırlamıyorum. İsterseniz Ağustos sonu, Eylül başı istediklerinizden gönderirim.

İyi ki siz de varsınız, forum katılımcılarıyla güzel.

Zehra'cım, pasifloranın açacak olmasına ben de çok seviniyorum. Katmerli datura da açacak ve ben hep aynı şeyleri paylaşmaktan kurtulup, değişik bitkiler paylaşmanın keyfini yaşayacağım.

Tomurcuklar oldukça büyüdü. Yarın açarlar belki.

Name:  pasiflora.jpg
Views: 578
Size:  33.7 KB

Name:  pasiflora1.jpg
Views: 603
Size:  49.1 KB

Name:  pasiflora2.jpg
Views: 628
Size:  68.7 KB

Katmerli olmasını umduğum datura. Bunu da yarın yani bugün açmış olarak görmek istiyorum.

Name:  datura.jpg
Views: 585
Size:  25.4 KB

Güler clematis, sevindirenlerden.

Name:  clematis.jpg
Views: 592
Size:  27.5 KB

Sevgi Durul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 31-07-2016, 23:04   #2
Ağaç Dostu
 
Sevgi Durul's Avatar
 
Giriş Tarihi: 02-08-2009
Şehir: Manisa Eskişehir
Mesajlar: 8,529
Galeri: 765
Güne duygulandıran mesajınla başlamak güzeldi. Hâlâ Balıkesir toplantısına iyi ki de katılmışım diyorum, güzel kızım.

Ama tıklanma rekoru falan beni aşar. Rekor, Sevgili Güler hanım'ın.




Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi SDurul Mesajı Göster
Zehra'cım, pasifloranın açacak olmasına ben de çok seviniyorum. Katmerli datura da açacak ve ben hep aynı şeyleri paylaşmaktan kurtulup, değişik bitkiler paylaşmanın keyfini yaşayacağım.
Katmerli datura mutasyona uğramış galiba. Akşam üzeri bahçeden gelince ilk işim daturaya bakmak oldu. Katmerli güzelliği göreceğim için çok sevinçliydim. Tam bir hayal kırıklığı yaşadım. Yine de kokusuyla birlikte güzel sayılır.

Sabah saatlerinde böyleydi.

Name:  datura--.jpg
Views: 851
Size:  63.2 KB

Akşam üzeri uçlarını bile eflatun görmeye başlamıştım.

Name:  datura---.jpg
Views: 555
Size:  68.8 KB

Ve mutsuz son. Ne yapıp edip katmerliyi yetiştirmeye and içtim. Tohum satan yerlere müracaat ederim sanırım.

Name:  datura----.jpg
Views: 571
Size:  69.7 KB

Name:  datura-----.jpg
Views: 541
Size:  36.4 KB

Pasiflora da bugün açmamış, belki yarın.

Name:  pasiflora.jpg
Views: 539
Size:  23.9 KB

Sevgi Durul Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 01:27.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026