![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Çok teşekkür ederim, Sayın esemeral. Beğendiğinize sevindim. Onlar benim terapistlerim. Hem burada gelişmelerini paylaşmayı hem de bitki paylaşmayı seviyorum. Size gönderdiğimi hatırlamıyorum. İsterseniz Ağustos sonu, Eylül başı istediklerinizden gönderirim.İyi ki siz de varsınız, forum katılımcılarıyla güzel. Zehra'cım, pasifloranın açacak olmasına ben de çok seviniyorum. Katmerli datura da açacak ve ben hep aynı şeyleri paylaşmaktan kurtulup, değişik bitkiler paylaşmanın keyfini yaşayacağım.![]() Tomurcuklar oldukça büyüdü. Yarın açarlar belki. ![]() ![]() ![]() Katmerli olmasını umduğum datura. Bunu da yarın yani bugün açmış olarak görmek istiyorum. ![]() ![]() Güler clematis, sevindirenlerden. ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
|
Güne duygulandıran mesajınla başlamak güzeldi. Hâlâ Balıkesir toplantısına iyi ki de katılmışım diyorum, güzel kızım. Ama tıklanma rekoru falan beni aşar. ![]() ![]() Rekor, Sevgili Güler hanım'ın.![]() Alıntı:
Akşam üzeri bahçeden gelince ilk işim daturaya bakmak oldu. Katmerli güzelliği göreceğim için çok sevinçliydim. Tam bir hayal kırıklığı yaşadım. Yine de kokusuyla birlikte güzel sayılır.![]() Sabah saatlerinde böyleydi. ![]() Akşam üzeri uçlarını bile eflatun görmeye başlamıştım. ![]() ![]() Ve mutsuz son. Ne yapıp edip katmerliyi yetiştirmeye and içtim. Tohum satan yerlere müracaat ederim sanırım. ![]() ![]() Pasiflora da bugün açmamış, belki yarın. ![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
|