![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 06-02-2013
Şehir: muğla bodrum
Mesajlar: 2,020
|
ve balkonudan, cam güzelim mum çiçeğim ve mavişim.... ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 20-05-2014
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 95
|
Sevgili Münevver hanım, balkonunuz da bir harika bahçeniz de... Hele o güller, o hüsnü yusuflar ve somon rengi yılbaşı çiçeğiniz ayrı güzel. Ellerinize sağlık. Maşallah. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 06-02-2013
Şehir: muğla bodrum
Mesajlar: 2,020
|
Alıntı:
sevgili yaprak güzeli,balkonuma hoşgelmişsiniz.güzel sözlerin ve beğenilerin için teşekkür ederim.bahçe be balkon ziyaretleriniz beni çok mutlu etti.sevgilerimle...... |
|
|
|
|
![]() |
|
|