![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 23-08-2013
Şehir: Şanlıurfa
Mesajlar: 120
|
Çok sağlıklı görünüyorlar.Siz mi böyle büyütünüz yoksa yeniler mi henüz? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 08-03-2013
Şehir: Manisa
Mesajlar: 358
|
Ben bu hale getirip büyütmek isterdim.Ancak ikeadan 15 gün önce aldım.Eve geleli daha bir kez suladım.Kuzeye bakan kapalı balkonumda bakıyorum.Umarım hep böyle sağlıklı kalırlar. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|