![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 12-07-2013
Şehir: BURSA
Mesajlar: 817
|
Sayfan hayırlı olsun..Difenbahyan çok güzel büyümüş nasıl bakıyon merak ettim.Benim ki sapları çok uzun yaprakları da küçük.Üstelik yaprak sayısı da çok az.Acaba cinsi mi değişik.Süt ağacı da çok güzel maşallah.. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaçsever
Giriş Tarihi: 27-06-2012
Şehir: istanbul
Mesajlar: 60
|
Alıntı:
allah nazardan saklasın güzel |
|
|
|
|
![]() |
|
|