![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 12-07-2013
Şehir: BURSA
Mesajlar: 817
|
Şuan sadece elimle temizlemekle uğraşıyorum hiç ilaçlayamadım henüz, kışın soğuğunda kendiliğinden geçer mi ki acaba? |
|
|
|
|
|