![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 04-03-2012
Şehir: Sakarya-Denizli
Mesajlar: 2,979
|
Kılıçcım begonyanın yapraklarının kızarması çok normal çünkü zaten o kırmızı yapaklı bir begonya türü yeşili de var ama seninki kırmızı yapraklı ve dışarıya aldığın için de güneşten yaprakları kızarmış sorun yok yani bak bakalım sertler mi sağlıklılar mı? Aloe vera cidden suyu sevmiyor benimki çürüdü kesip yeniden diktim anca tuttu da ortasından bitane yaprak çıkardı bence ayır sen o aloe verayı begonyanın yanından ![]() Balkonun da büyüğe benziyor şanslısın orayı bir düzenle bu yazın da annenin de çiçek sevgisi kabarsın vay be bizim balkon bukadar güzel miydi desin Ayrıca çok gereksiz ayrıntıları merak ediyorum ben ya şu arkadaki ayakkabı kutusundaki şeyler ne kumrular için yuva aparatı mı? Yoksa başka bir şey mi inan çok merak ettim ![]() |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-03-2013
Şehir: Kayseri
Mesajlar: 658
|
Alıntı:
![]() kutudaki sarımsak kumru değil ama geçen zambağımın saksısına yavru kumru düşmüş(ölü)... ![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
|
Saksım yok dedin, bütün sayfalarını gezdim; 58 Nolu resimdeki kaktüsü, aloenin yanına al. Boşalan saksıyı begonyaya kullanabilirsin. Küçük saksıda daha hızlı büyüyecek, göreceksin..Aloeler su sevmez; bir gün, bir bakmışsın çürümüş. Çok mu karıştım? |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-03-2013
Şehir: Kayseri
Mesajlar: 658
|
Alıntı:
![]() çok karışmakmı bakın bunu ayıp ettiniz işte... bilgileriniz önemli benim için..![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 04-03-2012
Şehir: Sakarya-Denizli
Mesajlar: 2,979
|
Alıntı:
![]() Kumru da yuvadan düşmüştür ya da karga kapmıştır balkona düşürmüştür Begonyanın dibindeki diğer çiçek te yılbaşı çiçeği, onu da o bardaklara dikersen ve az sularsan iyi olur ![]() |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 11-03-2013
Şehir: Kayseri
Mesajlar: 658
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
|