Çabukluğuna bişey diyemicem abi de hatırlayamadım benimkiler tomurcuk yapıp açmış mıydılar acaba Geçmiş gün hatırlayamadım şimdi sadece heryer dökülen yavrularla doluydu onu hatırlıyorum Açınca da paylaşır mısın abi görmek isterim çiçeğini
Hele bir açsın paylaşırım tabi ki. Bende merakla açmasını bekliyorum.