![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 06-10-2011
Şehir: samsun
Mesajlar: 1,021
|
Keşke o çiçek pazarlarından bizim buralara da kurulsa , bir kaç sera ve bir tane yapı marketle idare ediyoruz ... Hangimizin gözü doyuyor ki, yeni bir bitki görünce içimizdeki canavarı kim durdurabilir Yani benim paşa kılıcının gelişi mi normal mi? ![]() |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 04-03-2012
Şehir: Sakarya-Denizli
Mesajlar: 2,979
|
Alıntı:
Kılıcının gelişimi bence normal berçin abla çünkü kılıçlar büyüme ve yavrulama konusunda hiç acele etmiyolar Ama güneşi seviyolar yazın güneşte dışarda durunca daha hızlı gelişip bol yavruladıklarına şahit oldum ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|