![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 04-03-2012
Şehir: Sakarya-Denizli
Mesajlar: 2,979
|
Maşallah melih nergislerine bayıldım çok güzeller annenin eline sağlık ne iyi olmuş fotoğraf çekmesi Frezyaların tek sarı mı başka renkte var mı o saksıda ? Nergislerin gerçekten çok güzel ![]() |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-03-2012
Şehir: izmir
Mesajlar: 262
|
Alıntı:
farklı renklerde var içinde merakla bekliyoruz bakalım hangi renkler çıkacak Nergislerim çok güzel ama aldığım paketteki renkte ve cinsde cıkmadı ama olsun ![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 04-03-2012
Şehir: Sakarya-Denizli
Mesajlar: 2,979
|
Alıntı:
Nekadar o pakettekiler gibi çıkmadılar desende nergislerinin içinde güzel değil denecek nergis yok Hepsi ayrı güzel meşallah ![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-03-2012
Şehir: izmir
Mesajlar: 262
|
Alıntı:
bana yanlış yollamak neymiş görecekler çok kötüyüm ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 04-03-2012
Şehir: Sakarya-Denizli
Mesajlar: 2,979
|
Alıntı:
İnşallah nergis yollarlar da şikayet ettiğine değer En iyisi çiçekçiden açmışını almak ben bu sene öle yaptım 4 çeşit nergisim oldu bikaç tane daha aldım mı yeter bana ![]() |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 18-03-2012
Şehir: izmir
Mesajlar: 262
|
Alıntı:
![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
|