agaclar.net

Geri Dön   agaclar.net > Üyelerin Balkonları, Bahçeleri > Üyelerin Balkon ve Terasları
(https)




Beğeni Düzeni1153Beğeniler

Cevapla
 
Bookmark and Share Dış Bağlantılar Konu Araçları Mod Seç
Eski 22-03-2013, 15:50   #1
Ağaç Dostu
 
bay tömürcek's Avatar
 
Giriş Tarihi: 04-03-2012
Şehir: Sakarya-Denizli
Mesajlar: 2,979
Maşallah melih nergislerine bayıldım çok güzeller annenin eline sağlık ne iyi olmuş fotoğraf çekmesi Frezyaların tek sarı mı başka renkte var mı o saksıda ? Nergislerin gerçekten çok güzel

bay tömürcek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 22-03-2013, 17:09   #2
Ağaç Dostu
 
melih500's Avatar
 
Giriş Tarihi: 18-03-2012
Şehir: izmir
Mesajlar: 262
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi bay tömürcek Mesajı Göster
Maşallah melih nergislerine bayıldım çok güzeller annenin eline sağlık ne iyi olmuş fotoğraf çekmesi Frezyaların tek sarı mı başka renkte var mı o saksıda ? Nergislerin gerçekten çok güzel
Teşekkürler... farklı renklerde var içinde merakla bekliyoruz bakalım hangi renkler çıkacak Nergislerim çok güzel ama aldığım paketteki renkte ve cinsde cıkmadı ama olsun

melih500 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 22-03-2013, 19:15   #3
Ağaç Dostu
 
bay tömürcek's Avatar
 
Giriş Tarihi: 04-03-2012
Şehir: Sakarya-Denizli
Mesajlar: 2,979
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi melih500 Mesajı Göster
Teşekkürler... farklı renklerde var içinde merakla bekliyoruz bakalım hangi renkler çıkacak Nergislerim çok güzel ama aldığım paketteki renkte ve cinsde cıkmadı ama olsun
Onlarda açınca fotoğaflamanı isterim byılıyorum nergislere Nekadar o pakettekiler gibi çıkmadılar desende nergislerinin içinde güzel değil denecek nergis yok Hepsi ayrı güzel meşallah

bay tömürcek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 22-03-2013, 20:20   #4
Ağaç Dostu
 
melih500's Avatar
 
Giriş Tarihi: 18-03-2012
Şehir: izmir
Mesajlar: 262
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi bay tömürcek Mesajı Göster
Onlarda açınca fotoğaflamanı isterim byılıyorum nergislere Nekadar o pakettekiler gibi çıkmadılar desende nergislerinin içinde güzel değil denecek nergis yok Hepsi ayrı güzel meşallah
Aynen ben hepsini beğendim ama firmayı şikayette bulundum nergis yollasınlar diye bana yanlış yollamak neymiş görecekler çok kötüyüm

melih500 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 22-03-2013, 20:29   #5
Ağaç Dostu
 
bay tömürcek's Avatar
 
Giriş Tarihi: 04-03-2012
Şehir: Sakarya-Denizli
Mesajlar: 2,979
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi melih500 Mesajı Göster
Aynen ben hepsini beğendim ama firmayı şikayette bulundum nergis yollasınlar diye bana yanlış yollamak neymiş görecekler çok kötüyüm
Harbiden de kötüymüşsün İnşallah nergis yollarlar da şikayet ettiğine değer En iyisi çiçekçiden açmışını almak ben bu sene öle yaptım 4 çeşit nergisim oldu bikaç tane daha aldım mı yeter bana

bay tömürcek Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Eski 23-03-2013, 11:32   #6
Ağaç Dostu
 
melih500's Avatar
 
Giriş Tarihi: 18-03-2012
Şehir: izmir
Mesajlar: 262
Alıntı:
Orijinal Mesaj Sahibi bay tömürcek Mesajı Göster
Harbiden de kötüymüşsün İnşallah nergis yollarlar da şikayet ettiğine değer En iyisi çiçekçiden açmışını almak ben bu sene öle yaptım 4 çeşit nergisim oldu bikaç tane daha aldım mı yeter bana
ama ben öyle tek aldığımda yetmiyor bana, gözüme az geliyor bir türden bir kaç adet almam lazım

melih500 Çevrimdışı   Alıntı Yaparak Cevapla Başa Dön
Cevapla


Gönderme Kuralları
Yeni konu gönderemezsiniz
Konulara yanıt veremezsiniz
Ek dosya yükleyemezsiniz
Kendi gönderilerinizi düzenleyemezsiniz

BB code Açık
Smilies Açık
[IMG] Kodu Açık
HTML Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Forum saati Türkiye saatine göredir. GMT +2. Şu an saat: 19:30.
(Türkiye için GMT +2 seçilmelidir.)


Forum vBulletin Version 3.8.5 Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0
agaclar.net © 2004 - 2026