![]() |
|
|
|
#6 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 17-07-2010
Şehir: İstanbul
Mesajlar: 637
|
Sayın çiçeksever41 bitkileriniz çok güzeller, güle güle bakıp büyütün.Ama affınıza sığınarak, hatalı bir uygulama yapıldığını düşünüyorum. Açelya, kamelya, çuha, ortanca, biberiye ve tüm soğanlılar, tüm bunlar iç mekanda bakılamayacak bitkiler.Hava -5'lere kadar düşmediği takdirde hepsini dış mekana almanızı tavsiye ederim.Aksi takdirde bir hayli zorlanacaklardır.Hatta açelya ve kamelyanıza zaman zaman bir spreyle su püskürtürseniz daha da neşelenirler. Selamlarımla. |
|
|
|
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|