![]() |
|
|
|
#38 | |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 01-06-2007
Şehir: Balıkesir/Bandırma
Mesajlar: 236
|
Alıntı:
Teşekkür ederim. Bizde komşularımızı çok seviyoruz. Balkona bıraktığımız kızımın bıldırcınlarının yemlerini afiyetle yerken perde arkasından seyretmesi harika. |
|
|
|
|
|
|