![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
|
Benim ektiğim Abutilonlar henüz çimlenmedi ama umudumu kaybetmedim, ben doğrudan toprağa ekmiştim onları, suyu eksik etmedim ama çimlenme göremedim. Bekleyeceğim dilerim ki çimlenirler. O da olmazsa fidesini elde etmeye çalışacağım. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|