![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 24-02-2007
Şehir: samsun
Mesajlar: 2,159
|
Halil bey soğanlı bitkilerinizi izliyorum.Elimde fazla soğanlı bitkilerden vardı.Bir koli arkadaşa gönderdim.Bu yaz herhalde tekrar fazlalık olur zannediyorum.Size de gönderirim.İçlerinde nergis soğanları,iris çeşitleri,crosmia, allium aklıma gelenler. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ağaç Dostu
|
sayın lir, çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. ilerleyen zamanlarda benim de çok fazla yardıma ihtiyacım olacak. mesela koleksiyonumdaki bazı türleri sadece doğaya dikmek için üretiyorum. bu tohumları **** soğanları tekrar doğal ortamına dikebilecek arkadaşlara çok çok ihtiyacım olacak. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ağaç Dostu
|
sayın fikreteren, çok teşekkür ederim. yatiştirdiğim türlerin bir kısmını bu yıl paylaşmayı düşünüyorum. az sayıda olan birkaç türüde takas yapmak istiyorum. |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|