![]() |
|
|
|
|
|
#1 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 14-10-2010
Şehir: istanbul
Mesajlar: 2,154
|
iyi akşamlar tohumlarını zengarden den almıştım ağaç küpelerim . |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ağaç Dostu
Giriş Tarihi: 22-11-2014
Şehir: amasya
Mesajlar: 921
|
Cok guzeller elinize saglik, bende tohum ekmistim suan 3cm civarinda minikler, sizinkiler ne kadar surede ciceklediler |
|
|
|
![]() |
| Konu Araçları | |
| Mod Seç | |
|
|